ABSONIC számítógépes hangrögzítő és feldolgozó rendszer
Forgalmazza:
NICOpro Kft.Kérjen ajánlatot
Ismertető
Az ABSONIC v2 számítógépes hangrögzítő és hangkezelő rendszer használatáról és főbb funkcióiról
Hangrögzítés nélkül nincs megfelelő információkezelés, versenyképesség és információ biztonság!
A mindennapi életben, a gazdaságban végbemenő folyamatok információkon alapulnak és információkat keletkeztetnek. A napi információ áradat nagy része hang- illetve beszédinformáció, melyek egyrészt személyes jelenlét melletti megbeszéléseken (tárgyalásokon, előadásokon stb.), másrészt személyes jelenlétet nem igénylő, távközlési eszközök (telefon, rádiótelefon stb.) útján keletkeznek.
Gazdasági társaságoknál, a közigazgatásban és az állami intézményeknél, kisvállalkozásoknál, magánszemélyeknél, tehát szinte mindenütt felmerülhet a hanginformáció rögzítési, tárolási igénye a későbbi feldolgozás vagy archiválás érdekében. Az információ rögzítése, tárolása, feldolgozása, jelentős szerepet tölt be a versenyképességben, a kiadások megtakarításában, a bevételek növelésében és a közigazgatási-hatósági munka segítésében is. Ezzel idő, energia és pénz takarítható meg valamint a biztonságot, az érdekvédelmet is erősítheti. A hangrögzítő és feldolgozó rendszerünk néhány alkalmazási területe, egyedüli, szóló számítógépre (saját részre vagy, ha többen használnak egy gépet) és hálózatos üzemre egyaránt (ekkor a szerverre rögzített információt minden érintett elérheti, megfelelő szervezés és szabályozás mellett):
- vezetői - titkári - ügyintézői tevékenységekhez, idő-munkaszervezéshez, diktálásokhoz (jegyzőkönyv készítés)
- megbeszélések, tanácskozások, előadások rögzítése mikrofonnal, manuálisan vagy automatikusan vezérelve
- telefon-, rádiótelefon-, URH beszélgetések manuálisan vagy automatikusan vezérelt rögzítése
- előre programozható, automatikus mikrofon- és telefonfelvételek (dátumra és időpontra)
- üzenethagyáshoz munkatársak és más személyek részére
- meghallgatásoknál, közérdekű telefonhívásoknál (rendőrség, bíróság, önkormányzat, ügyeletek, ügyfélszolgálatok, panaszirodák, segélykérés stb.)
- a hangfelvételek feldolgozása beszédfelismeréssel amelynek során az élő beszéd vagy a már tárolt beszédanyag automatikusan, karakteresen leíratható
- automatikus ügyfél tájékoztató rendszer (Interaktív Válaszadó Rendszer - IVR) – automata telefonos ügyfélszolgálati tájékoztatás
- automatikus telefonhívó rendszer a napi telefonhívások programozott és automatikus lebonyolítására egy szabadon konfigurálható lista alapján.
Az ABSONIC v2 rendszer a meglévő számítógépek másodlagos kihasználásával, a számítógépekből széleskörű szolgáltatásokkal rendelkező virtuális diktafont varázsol.
További információ a honlapunkon és ebben a dokumentumban található.
Cégnév: NICOpro Kft.
Cím: 6500 Baja, Szarvas G. u. 3.
Telefon/Fax: +36-79-326581
Weblap: www.nicopro.hu
E-mail: nicopro@nicopro.hu