Termék /
Ügyviteli rendszer
Forgalmazza:
Ostrozánsky Kreatív WebStudioKérjen ajánlatot
Ismertető
A CRM modulban minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető. Nem csak a szokásos ügyféladatok, hanem az adott ügyfél által kért összes ajánlat, az ezekhez tartozó levelezés, megrendelések, kiküldött számlák és az összes pénzmozgás. Gyakorlatilag a CRM rendszerben bármilyen információt eltárolhat, az összegyűjtött információkat tetszőleges szempontok alapján lekérdezheti, vevőcsoportokat képezhet, listákat állíthat elő. Pl.: Könnyen legyűjtheti azoknak a vevőknek a listáját, akik az elmúlt héten árajánlatot kértek, de nem vásároltak. A CRM rendszer képes akár több ilyen lista egyidejű figyelésére is. Programozhatjuk úgy, hogy a kiküldött ajánlatot követően, ha a partner nem vásárolt egy héten belül, az értékesítőnél feladatként jelenjen meg az ügyfél telefonos megkeresése.